Högskoledagarna 2010

Den 16-18 mars är det dags för högskoledagarna vid Uppsala Universitet. Till bl.a. vårt campusområde, Engelska parken, kommer gymnasister från när och fjärran för att lära sig mer om de kurser och program som erbjuds. Från 09.00 - 13.30 kan intresserade röra sig runt på mässområdet, hus 16, lyssna på programpresentationer, lyssna på föredrag om vikten av humaniora, få information från kår och nationer samt mingla runt med kurs och programrepresentanter.

Självklart kommer vi från Kultur, samhälle och etnografi programmet att finnas där för att svara på alla era frågor och funderingar. Är ni intresserade av att veta mer kommer vi att finnas på plats i hus 16.

1 kommentar:

Sara Nilsson från STHLM sa...

Hej!

Jag var och tittade på er mässa och jag vill bara tack för den roliga och trevliga informationen som jag fick av er!
Jag tyckte att er utbildinng verkar super intressant, precis vad jag vill hålla på me!

Och vad skoj att ni har denna blog, ska absolut fortsätta kolla den!

Tack igen!