En sommarhälsning

Juni passerade med en väldigt fart och juli oss nu bjuder på fantastiskt väder med sol och värme. Förhoppningsvis får ni alla som läser detta tid att njuta av denna underbara sommar. Jag hoppas också att ni den kommande tiden fram till termin-starten får möjlighet att vila upp er så att vi alla när vi ses är fulla av energi och entusiasm.

Kursstart för de flesta kurser på institutionen för Kulturantropologi & Etnologi sker runt den 30e augusti. Jag vet att KuSE år2 (de flesta av oss) har intro-lektion med Per i Etnologi B:1 måndagen den 30 augusti kl. 13.15–15.00 i sal 2-0076. Jag gissar att A-kurserna har upprop runt 10-tiden samma dag och Kulturantropologi B nånting på eftermiddagen, men institutionen brukar alltid vara duktiga på att skicka ut information till alla som sökt och blivit antagna. Skulle ni inte ha fått någon information under veckan dessförinnan så tveka inte att kontakta Siv på administrationen.

Jag vill dock lämna en liten påminnelse till alla om att sista svarsdag på studera.nu är den 30e juli så missa absolut inte det, detta gäller även för de som via sitt program har platsgaranti.

Till sist vill jag åter igen önska alla en fortsatt fin sommar, tills vi ses eller till nästa inlägg.

Inga kommentarer: